Το ελληνορθόδοξο Βυζάντιο που δεν γνωρίζουμε
4 Μαΐου, 2017
Ο Μάιος είναι ο μήνας της Κωνσταντινουπόλεως. Αυτές τις ημέρες η Βασιλεύουσα και γενικότερα το κράτος της Ρωμανίας, η Βυζαντινή Αυτοκρατορία, μάς έρχονται πιο συχνά στον νου.
Ο Απόστολος της Κυριακής 7 Μαΐου – Δ´ από του Πάσχα
4 Μαΐου, 2017
Ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες, περνώντας ὁ Πέτρος ἀπ’ ὅλες τὶς ἐκκλησίες, κατέβηκε καὶ στοὺς χριστιανοὺς ποὺ κατοικοῦσαν στὴ Λύδδα. ᾿Εκεῖ βρῆκε κάποιον ἄνθρωπο ποὺ λεγόταν Αἰνέας. Αὐτὸς ἦταν ὀχτὼ χρόνια κατάκοιτος, ἐπειδὴ ἦταν παράλυτος.
Το Ευαγγέλιο της Κυριακής 7 Μαΐου – Δ´ από του Πάσχα, Του παραλύτου
4 Μαΐου, 2017
Εκεῖνο τὸν καιρό, ἀνέβηκε ὁ ᾿Ιησοῦς στὰ ῾Ιεροσόλυμα. Κοντὰ στὴν προβατικὴ πύλη, στὰ ῾Ιεροσόλυμα, ὑπάρχει μιὰ δεξαμενὴ μὲ πέντε στοές, ποὺ ἑβραϊκὰ ὀνομάζεται Βηθεσδά...
Ιστορίες από το Εξομολογητάρι και όχι μόνο (16)
1 Μαΐου, 2017
Πρωτ. Γεωργίου Δορμπαράκη. Ο… «αναμάρτητος»!
Μια πίστη που δεν αμφιβάλλει είναι πεθαμένη πίστη
1 Μαΐου, 2017
π. λίβυος. Εάν νομίζουμε ότι το να πιστεύεις στο Θεό σημαίνει να έχεις μια αταλάντευτη απόλυτη κι ακυμάτιστη πεποίθηση είμαστε γελασμένοι.
Νεο-αθεΐα και νέοι
1 Μαΐου, 2017
π. Θεμιστοκλής Μουρτζανός. Πολλοί νέοι γοητεύονται από ένα κύμα νεο-αθεΐας το οποίο κατακλύζει το Ίντερνετ και τα ΜΜΕ.
Οι Μαθηματικοί Αγώνες των Αρσακείων
Εκδηλώσεις,Επικαιρότητα,Παιδεία
1 Μαΐου, 2017
Οι Μαθηματικοί Αγώνες της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας είναι μια ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους μαθητές να συμμετάσχουν σε ένα ομαδικό παιχνίδι σκέψης, έξω από τα σχολικά πλαίσια και ανεξαρτήτως σχολικών επιδόσεων.
Θρησκευτικά: Μιλώντας για τον Θεό, υπερασπίζοντας τον άνθρωπο
1 Μαΐου, 2017
Μητρ. Δημητριάδος κ.Ιγνατίου. Η συζήτηση για το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι πρόσφατη. Έχει ιστορία τριών σχεδόν δεκαετιών. Ούτε και έχει μόνον τους προφανείς συνομιλητές, Κράτος και Εκκλησία. Περιλαμβάνει επίσης διαφορετικές τάσεις στον χώρο των Θεολόγων, της Εκκλησίας, της Πολιτείας αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας.
Πάσχα σε καιρούς κρίσης και οι Μυροφόρες στον Τάφο του Χριστού
1 Μαΐου, 2017
Ηλία Λιαμή. Το Πάσχα είναι η αλήθεια, γιατί στη ζωή αυτή το πέρασμα απ’ τη χαρά στο πόνο και ανάποδα είναι η μόνη αλήθεια. Και το Πάσχα το αληθινό είναι πάλι εδώ.