Οι διάφορες Λέσχες και η δική μας ΄΄Λέσχη΄΄
Μιλάμε για έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της Αλήθειας- και συνεπώς εντελώς διαφορετικό τρόπο δράσης, όσο κι αν εκ πρώτης όψεως οι στόχοι τους μοιάζουν πανομοιότυποι- και μια άλλη ΄΄σύναξη΄΄ ανθρώπων που κι αυτή επιζητά το καλό της ανθρωπότητας, αλλά αν και δρα στον κόσμο, δεν ανήκει στον Κόσμο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι η «Άλλη Λέσχη», αλλά σαφώς η λέξη ΄΄λέσχη΄΄ υπαινίσσεται ελιτισμό, οπότε είναι εντελώς ακατάλληλη για να χρησιμοποιηθεί εδώ. Πρόκειται για τη σύναξη των ανθρώπων που ελπίζουν και αποβλέπουν στο Επέκεινα για να διορθώσουν το «εδώ και τώρα».
Η Αλήθεια τους δεν προέρχεται από την αξιολόγηση της πείρας των νομοτελειών του Κόσμου, ούτε είναι προϊόν αναζήτησης κάποιων σπουδαίων ανθρώπων. Η Αλήθεια τους προέρχεται από Αποκάλυψη μέσα στην καρδιά τους, από ένα Πρόσωπο έξω από τον χώρο και τον χρόνο του Κόσμου.
Πρόκειται για την πατρώα μας παράδοση που δεν αναζητά διανοητικά την Αλήθεια, ούτε τη συνθέτει εκλεκτικά αλλά, κυριολεκτικά την …τρώει και την πίνει κάθε Κυριακή! Και συνδιαλέγεται μαζί της, αιτώντας τις εκάστοτε λύσεις, για κάθε ανάγκη.
Τις συνάξεις της –τις εκκλησίες της- τις αποτελούν ψαράδες και κυρούλες και μικρά παιδιά, χωρίς βέβαια να αποκλείονται και οι δόκτορες φιλοσοφίας… Πάντως εδώ δεν υφίσταται κανενός είδους ελιτίστικη διάθεση, αφού ο καθηγητής πανεπιστημίου τώρα είναι εντελώς ισότιμος με τον αγράμματο ψαρά, και ο αριστοκράτης Αθηναίος με τον πάμφτωχο λαθρομετανάστη, μπροστά στο κοινό ποτήρι που περιέχει ζωντανή την Αλήθεια.
Η σύναξη αυτή πιστεύει ότι ο Κόσμος βιώνει τις συνέπειες της Πτώσης και ότι κανείς πτωτικός άνθρωπος, όποιος κι αν είναι, δεν μπορεί να τον βγάλει από αυτή την κατάσταση…Έτσι, δεν απορώ που ανάμεσα στα μέλη των άλλων Λεσχών, της Βουδαπέστης, της Μπίλντεμπεργκ κ.ά. δεν βρίσκεται (τουλάχιστον από όσο ξέρω) κανείς Ορθόδοξος, παρ’ όλο που οι στόχοι τους μπορεί σε πολλά σημεία να ταυτίζονται…
΄΄Τρίτο Μάτι΄΄
Πηγή εδώ